top of page
  • yardencahol

24 שעות באמסטרדם - יולי 2019

עודכן: 18 באפר׳ 2020

בוודאי נראה לכם שאי אפשר להספיק כלום ב-24 שעות בעיר המהממת הזאת - אבל הכתבה הבאה תראה לכם שדווקא ההיפך הוא הנכון! כמובן שאם יש לכם אופציה להישאר יותר - לכו על זה (:


אז חזרתי לאמסטרדם, אחרי בערך שנה וקצת שלא הייתי שם. נסעתי לוויקנד קצרצר ושהיתי בדירה (מהממת) של דוד שלי שחי שם (Lucky him). טסתי עם חברת EASYJET שהיא חברת לאו קוסט שאני ממש אוהבת - שעות טיסה נוחות, שירות מעולה, כמעט אף פעם אין איחורים! חמישי בערב עד שבת בבוקר שסיפקו לי למעשה את כל יום שישי להסתובב בעיר. נסעתי עם טרולי ובכך חסכתי את התור של הצ'ק אין והגעתי ישר לדיוטי פרי. הכי כיף... *טיפ: אם אתם לא בטוחים מה כדאי לקחת איתכם במזוודה, היכנסו לכאן - רשימת ציוד רספונסיבית בהתאם ליעד ולתקופה שתעשה לכם סדר!


מעולה לוויקנד קצרצר
מה צריך יותר בשביל 24 שעות?

אז מה הספקתי לעשות ב-24 שעות באמסטרדם?

תחנה ראשונה

בשישי בבוקר עליתי על מונית ונסעתי הישר ל"9 הרחובות", שדרה שכבר מזמן הפכה ל-Hot Spot מבחינת בתי קפה והחנויות שבה. התחלתי את הבוקר בבית הקפה Pluk, המקום האהוב עלי בעיר.

ולמה? כי זה גם בית קפה וגם חנות אקססוריז וכלי בית מגניבים, יש שם פינת מתוקים מושלמת, פינת בריאות, פינת תכשיטים ו... למה בעצם שלא אתן לתמונות לדבר בשם עצמן?


בפעם הקודמת שהייתי שם הזמנתי את היוניקורן ברקפסט, תוכלו לראות כאן. הפעם, הייתי חייבת לנסות משהו שונה, הזמנתי את צלחת הפינק בלובריז ברקפסט שהייתה טעימה ומושלמת! כמובן בשילוב של קפוצ'ינו מעולה ולאחר מכן גם לימונדת פירות יער לדרך...


קצת מהאינסטגרם של PLUK:





תחנה שנייה

ממול לPluk יש כמה חנויות מגניבות שהמליצה לי עליהן בעלת הבלוג "רק עתיק" והן:

Juffrouw Splinter - חנות סופר מגניבה עם מלא מזכרות הולנדיות ושלל גימיקים בסגנון וינטג' מקסים. כמובן שלא יכלתי להתאפק ולצאת משם בידיים ריקות. רוצים לראות מה קניתי? היכנסו להיילייטס של אמסטרדם

שבאינסטגרם שלי



החנות השנייה היא החנות Het Winkeltje שנמצאת ממש ליד הקודמת. היא חנות יותר וינטג'ית-שיקית וגם אותה ממש אהבתי:



אם בא לכם לגלות עוד חנויות מגניבות ברחבי אמסטרדם, היכנסו לכאן.

תחנה שלישית

השוקוליטרייה Polaberry - אותה גיליתי דרך הפינטרסט שלי, אני אוהבת לחקור ולגלות מקומות חדשים דרך הרשת החברתית הזו. מוזמנים לעקוב אחרי גם שם ולקבל השראות וטיפים על מקומות בכל העולם!

בשוקוליטריה הזו תמצאו תותים מצופים בשוקולד, מקושטים ויפייפיים (כמובן גם טעימים להפליא, באמת, טעמתי!) גם שוקולדים בצורה של בתים (יפים, בסגנון של אמסטרדם) ועוגות אישיות על מקל. גם אקססוריז תוכלו לרכוש שם, אבל מהות המקום היא הקינוחים הטעימים - אנשים מכל העולם מגיעים לשם לתעד את עצמם אוכלים שם! ועכשיו לתמונות...






תחנה רביעית

כיכר דאם - בכיכר דאם הייתי לא מעט פעמים, אז הפעם דילגתי עם מדאם טוסו ובית הכלבו הענק דה ביינקוף. המשכתי ישר לפראיימרק (הסניף הגדול ביותר באירופה, כמו במדריד, 5 קומות!) ואחרי סיבוב של כמעט שעתיים, עצרתי בסטארבקס להתרענן... והמשכתי במונית לדירה לשים את השקיות.



תחנה שישית

אחרי שנחתי חצי שעה (בכל זאת, מרתון של 24 שעות שכולל שופינג יכול להיות מעייף), יצאתי לכיוון שוק אלברט קאופ המהמם, באיזור האמנים שנקרא "דה פייפ". בשוק תמצאו המוני דוכני מכירה עם תיקים, ביגוד, אקססוריז, פירות טריים, דגים, גבינות קשות מכל הסוגים (ומחירים מצחיקים) ובקיצור לא כדאי לכם לפספס את השוק הזה!




תחנה שביעית

בשוק נפגשתי עם חברה, בלוגרית אופנה מקסימה ולאחר מכן החלטנו ללכת לבית קפה מגניב בסגנון הוואי, ממש ליד השוק... לבית הקפה קוראים Coffe & Coconut והוא מעוצב בסגנון הוואי-שיקי, הכל על טהרת הקוקוס (ליטרלי, משקאות יוגשו לכם בתוך הפרי עצמו) והמאכלים (לרוב) בריאים. הנה כמה תמונות מהחוויה:




תחנה שמינית ואחרונה

לאחר מכן חזרתי לדירה, לאכול ארוחת שישי, ולאחריה הלכתי לסופר עם דוד שלי להשלמות של דברים לישראל... קודם כל, נתחיל מזה שהמחייה נורא זולה בהולנד! המחירים בסופרים נמוכים והסחורה מעולה ותמיד טרייה (ככה זה כשגרים קרוב למדינות הכי מהממות כמו נורווגיה ושווייץ). אז קניתי מלא פירות לנשנוש בערב, וגם חלק לקחתי למחרת לטיסה (הכל סגור כמובן ושמור היטב). קניתי גם מלא קפסולות של סטארבקס!!! כן והן תואמות למכונת נספרסו (ב3.8 אירו לחבילה!) ומלא שוקולדים (אין סיכוי שיכניסו אותי הביתה בלי, אז קניתי עוד, בנוסף למה שקניתי בדיוטי פרי), אה וכמובן וופלים הולנדיים ועוד כמה דברים לבית. בכל זאת, נורא זול שם!



כמובן שהטרולי הקטן שהבאתי איתי לא הספיק, אז לקחתי מדוד שלי עוד מזוודה (מי שצריכה יכולה לקנות בשוק ב-10-15 אירו!) ושילמתי על אקסטרא מזוודה באיזי ג'ט אונליין.


ב07:20 עליתי על טיסה לישראל, בשדה התעופה הענק והמרשים הזה...




ובחזרה לישראל... עד היעד הבא (:


נ.ב,

אם יש לכם יותר מיומיים באמסטרדם ובא לכם לגלות עוד אטרקציות ומקומות מגניבים בעיר, 1. אתם מוזמנים להוריד את המפה של אמסטרדם שהכינה בעלת הבלוג "רק עתיק" וללכת לפי הכתובות בגוגל מאפס, בלחיצה כאן.


2. בקישור הזה מחכות לכם שלל אטרקציות באמסטרדם - תוכלו להזמין מקומות מראש ולקנות כרטיסים אונליין, לפני הטיול שלכם וכך לחסוך את התורים שבעמדות הכניסה. לדוגמא, את האטרקציה שהזכרתי בכתבה הקודמת על אמסטרדם, This Is Holland, תוכלו לרכוש כאן.


תהנו!


לסרטון מהוויקנד באמסטרדם לחצו כאן!



למציאת מלון באמסטרדם הכניסו את הפרטים או לחצו כאן:


937 צפיות0 תגובות
bottom of page