top of page
  • yardencahol

איך למצוא טיסות זולות?

עודכן: 18 באפר׳ 2020

שכחו את כל מה שאי פעם חשבתם על טיסות.

טיסות זולות לא תמצאו אצל סוכנויות נסיעות, טיסות זולות לא תמצאו כחלק מדיל אצל חברת נסיעות, טיסות זולות - לא מצריכות מתווכים. ובמילים אחרות - איך תזמינו באופן עצמאי טיסות זולות עבורכם?

קודם כל, חשוב להבין את ה"למה" (כדאי שתזמינו עצמאית וללא מתווכים חיצוניים) ואז אסביר לך את ה"איך"...

התשובה לשאלה הראשונה היא שעלות הטיסות איננה משתנה מחברת נסיעות אחת לשנייה, אלא המחיר שהחברה גובה על אותה טיסה הוא מה שמשתנה. כלומר, טיסה יכולה להימכר לסוכנות ב-155$. היא כמובן צריכה להרוויח, אז היא תפרסם אותה ב-200$, או יחד עם מלון (בד"כ זול ולא מרכזי כל כך) ותשווק את זה כ"דיל מטורף!". התשובה שלי אליכם היא: DON'T BUY IT !


עכשיו התשובה לאיך תמצאו טיסות זולות בפועל...


1. פתחו דף גוגל כרום google chrom סמוי. זאת על מנת שהאתר לא יקרא את ה"קוקיס" cookies שלכם. אם הוא יקרא, מה שבד"כ קורה, הוא יודע לאן אתם רוצים לטוס (לפי היסטוריית החיפושים שלכם) ויראה לכם מחירים גבוהים יותר של טיסות! מעצבן נכון? זה קורה כל הזמן! איך לתאכלס, איך תעשו זאת? לחצו מקש ימני על הגוגל כרום google chrom ובחרו ב-new incognito window.


2. היכנסו לאתר הרשמי של כל חברת תעופה (החברה עצמה שמטיסה אתכם), כמו לדוגמא: easyjet או wizzair או אלעל. שם תקבלו את מחירי הטיסות ה"נקיים", כמו שאני אוהבת לקרוא לזה. דרך נוספת היא להיכנס לאתר (האהוב עלי ביותר) skyscanner.com, שם ישנה מערכת חיפוש מאוד מתקדמת, שכוללת חיפוש טיסות לפי מינימום תקציב. לדוגמא: נגיד שיש לכם תקציב של 200$ לכרטיסי טיסה ואתם לא נעולים על היעד עצמו, העיקר לעמוד בתקציב. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של סקיי סקנר, למלא את יעד ההמראה (TLV), כמות הנוסעים (ואם מדובר גם בילדים אז את גילאי הילדים) ולבחור ב"יעד" באופציית ה-Can't deside where. בנוסף, אם תבחרו בחלון התאריכים באופציית "whole month" ואז ב-"cheapiest month" זה יסדר לכם את התוצאות מהמחיר הנמוך ביותר ולפי מדינות, ערים ותקופות. כך תקבלו את הכרטיסים הזולים ביותר מסודרים לפי כל יעד (באירופה, ארה"ב וכו').



3. תעשו השוואה: מבחינת תאריכים - דקה לפני שאתם מחליטים לסגור, תעשו בדיקה ותשוו בין סופ"ש שלפני או סופ"ש שאחרי, או אפילו תאריכים רחוקים יותר - אולי זה ישתלם לכם ותמצאו כרטיסים זולים יותר בתקופה אחרת של העונה.

מבחינת חברות תעופה - אם לא נכנסתם לskyscanner.com ובחרתם להיכנס לאתר של חברת תעופה שאתם מעדיפים, בדקו באתר של חברת אחרת כמה שם תעלה הטיסה. או, כמו שאני אוהבת לעשות - היכנסו לskyscanner והוא יעשה עבורכם את הבדיקות (בודק את כל חברות התעופה בעולם!)

מבחינת כבודה - אם מצאתם כרטיס שנראה לכם מאוד זול, סביר להניח שמדובר בטיסת צ'רטר שלא כוללת כבודה (מזוודה). לכן, חשוב לבדוק אצל חברת תעופה מה הכרטיס כולל ואם הוא כולל מזוודה כמה ק"ג היא יכולה להכיל (משתנה מחברה לחברה). יכול להיות שחברה אחת תציע לכם עלות כרטיס של 40$ לכיוון רק עם טרולי וחברת תעופה אחרת תציע לכם 55$ לכיוון כולל טרולי של 15 ק"ג. הוספת מזוודה לבטן המטוס בד"כ כרוכה בעלות נוספת של 20-70$, תלוי בחברת התעופה. *לפעמים עדיף לטוס עם טרולי או תיק גב ולקנות ביעד עצמו מזוודה (שתספיק לכל הקניות) ולשלם רק על מזוודה בטיסת החזור.


4. בדקו שוב: אמנם אני מאוד אוהבת את שיטת ההשוואה של skyscanner.com אך שמתי לב שלפעמים המחיר הכתוב בתאריך מסוים, במבט הכולל הנפרש על פני חודש, הוא לא המחיר הסופי. כלומר - המחיר יכול להיות זול יותר או יקר יותר.

לדוגמא, המחיר של התאריך 10 בינואר 2019 שמופיע בתמונה שלמטה, בלחיצה עליו, יכול להשתנות למחיר נמוך או גבוה יותר. לכן, היכנסו ובדקו תאריכים נוספים, אחד אחד, גם אם המחיר שלהם הוא יקר ממה שנדמה לכם. זה ישתלם לכם!

5. שימו לב למטבע - האם אתם משלמים באירו? אולי פאונד? האם בטוח שמשתלם לכם להזמין היום לפי שער המטבע? אם אתם לא בטוחים, ובכלל, הכי עדיף לשנות בהגדרות העמוד (בד"כ מופיע למעלה) את המטבע למטבע המקומי, שקל.


טיפ בונוס נוסף ממני: יש אתר שנקרא trip.com ודרכו ניתן להזמין כרטיסי טיסה ולחלק לתשלומים! בדרך כלל לא תמצאו את שיטת התשלום הזו באתרים בינלאומיים, אבל שם זה נמצא. יכול להקל עליכם את ההוצאה. החיסרון היחיד הוא שמחירי הכרטיסים יוצאים במעט האחוזים יותר יקרים, ,כנראה גם בגלל הריבית שמתווספת לשקלול. גם דרך smartair.co.il תוכלו לפרוס את מחיר הטיסה תשלומים. והבונוס הוא שזה אתר ישראלי!



*ממליצה לכם להמשיך לכתבה על האתרים והאפליקציות הכי טובות לתכנון חופשה.

אם אתם זקוקים לסיוע, התייעצות או שסתם בא לכם לשתף אותי, אתם מוזמנים לעשות זאת דרך שליחת הודעה באתר, או לפנות אלי למייל הפרטי: yardencahol@gmail.com ואחזור אליכם בהקדם (:



1,131 צפיותתגובה 1
bottom of page