top of page
  • yardencahol

כך תזמינו חופשה בדיסנילנד פריז במינימום תקציב!

עודכן: 6 באוג׳ 2020





מי לא חולם להיות בדיסנילנד פריז Disneyland Paris? 🧞‍♀️🧜‍♂🧜‍♀️ לא רק הקטנים, תאמינו או לא זוהי התגשמות חלום של כל אחד (יעיד כל מבוגר שהיה שם). נהוג לחשוב שחופשה במקום הקסום ביותר באירופה - תהיה מבין היקרות ביותר. אבל אני כאן בשביל להוכיח לכם שאפשר לעשות זאת אחרת. בדרך הרבה יותר זולה ולא פחות מפנקת!


לא מכירים? פארק דיסנילנד פריז הוא התגשמות החלום

אז בכמה מילים, דיסנילנד הוא אתר נופש הנמצא במרן לה ולה שבפרברי פריז בצרפת.

באתר קיימים 2 פארקי שעשועים:

דיסנילנד - פארק השעשועים הפופולרי ביותר באירופה הכולל מתחמים לפי נושאים ואגדות. אולפני וולט דיסני - פארק מעט קטן יותר המבוסס על אולפני דיסני אם ג'י אם וכולל דמויות נוספות כמו "הנוקמים" מבית marvel ו"מלחמת הכוכבים".

פארק נוסף שקיים באיזור דיסנילנד הוא Disney Village, המדמה כפר כמו דאונטאון דיסני בארה"ב והוא כולל מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה, חנויות ומקומות בילוי כמו פאב או קולנוע - כמובן שהכל קשור לדיסני. הכניסה אליו חינם ראוי לציין. פרטים נוספים בלחיצה כאן.


אני באופן אישי הייתי בדיסנילנד פריז כבר 5 פעמים (לא כולל את דיסניוורלד שבאורלנדו, ארה"ב) ומתכננת כבר ביקור חוזר בקרוב מאוד (!) ישנם מתקנים מטורפים שמתאימים למבוגרים וישנם כאלו המתאימים לילדים קטנים, יש מגוון רחב וכל אחד ימצא את הדבר שהוא אוהב שם. בנוסף, לא מדובר רק בפארק שעשועים אלא בממלכה עצומה בה "החלומות (באמת) מתגשמים"... האווירה, הקישוטים, החנויות המדהימות (והיקרות), הדמויות המושקעות והפארייד Parade הם הקסם של המקום הנפלא הזה.



ועכשיו לעניינינו - איך תזמינו חופשה בדיסנילנד פריז בלי לפרוע קופת חיסכון?


הבסיס לכל החופשה - מצאו טיסות זולות לפריז CDG או לORLY

תוכלו לקרוא על זה יותר בכתבה שפירסמתי כאן. טיפ חשוב הוא שאם תשלבו בטיסות את 2 שדות התעופה בפריז, כלומר תנחתו בCDG ותמריאו מORL (ולהיפך) הכרטיסים שלכם יהיו יותר זולים! אם אתם לא נעולים על תאריך ספציפי, מה טוב. גמישות = מציאת מחירים מוזלים ולכן כדאי לנסות ולחפש גם בתאריכים שלא חשבתם עליהם. בנוסף, ידעת שיש ימים שבהם זול יותר לטוס?

ימים שלישי, רביעי ושבת - הכי זולים!

ימי שישי וראשון - בדרך כלל יותר יקרים.

ובכלל, בשביל דיסנילנד שווה לקחת כמה ימי חופשה גם אם לא מדובר בחגים או סופ"שים!


איזה מלון כדאי לקחת?


יש כמה אופציות-

מלונות של דיסני

כמו החווייה המדהימה שמקבל כל אורח במלוןנות הרשמיים של דיסני, כך גם המחיר. אמנם זה תלוי במלון (יש כמה ברשימה) ובתקופה, אך בד"כ ההוצאה תהיה גדולה יותר מאשר מלון אחר. הבונוס בלשהות במלון של דיסני הוא המפגש עם הדמויות בארוחות הבוקר, הקישוטים והמתקנים במלון, האופציה להיכנס לפארקים של דיסנילנד כמה פעמים שרוצים, לחזור לחדר לנוח (מרחק הליכה בדר"כ או נסיעה של כמה דקות ברכב / שאטל), כניסה מוקדמת לפארק (רק לשוהים במלון של דיסני) כך תוכלו להיכנס בשעה המוקדמת ביותר (בד"כ 09:00, כאשר הכניסה לפארק היא ב10:00) וליהנות מפארק לא עמוס, ברוגע ומבלי לחכות זמן רב לתורים של המתקנים השווים! תוכלו למצוא את מלונות דיסני כאן.




מלונות בשיתוף דיסני

אלו מלונות הנמצאים קרוב מאוד לפארקים של דיסני, קצת אחרי המלונות הרשמיים של דיסני, אך הם לא כוללים דמויות או עיצוב של דיסני. עדיין מדובר במלונות ממש שווים, במיוחד לאלו הנופשים עם ילדים! יש מלונות שכוללים בריכה ומתקנים לילדים (חדר משחקים משודרג, קיר טיפוס, קרוסלה בלובי המלון ועוד) לכן עדיין מאוד משתלם לקחת מלון שכזה ולזכות בקרבה לפארקים. בנוסף, תוכלו ליהנות משאטלים מהמלון אל הפארק וחזרה כל רבע שעה בערך. כמובן שהמחיר לשהייה במלונות אלו יהיה ברוב המקרים זול יותר ממלונות רשמיים של דיסני, אך זה גם תלוי. לדוגמא, לא מזמן חיפשתי מלון לשהות בו עם בעלי (28) והילד (3) בטיול שאני מתכננת לנו, בקרבת דיסני.

*עשיתי השוואה בין שהייה במלון Villages Nature Paris at Disneyland® Paris שהוא מלון רשמי של דיסני, אך ללא דמויות. מדובר למעשה בכפר נופש מטורף עם בריכות ענק, מתקנים, סוסי פוני, שיעורי אפייה לילדים, דירות מרשימות עם מטבחונים בעיצוב אלגנט ובקיצור מלון מדהים ומומלץ! את ההשוואה עשיתי אל מול מלון vienna house dream castle at Disneyland® Paris שהוא מלון מחוץ לדיסני, בסמוך אליו והוא עובד בשיתוף פעולה איתו (נמצא גם באתר של דיסני). אהבתי ממש את שניהם אבל הווילאג'ס ענק ונורא יקר, מלא פעילויות לילדים הוא משמש ממש ככפר נופש מטורף צמוד לדיסנילנד. הוא משתלם יחד עם החבילה שבאתר הכוללת גם כרטיסים אבל אלו כרטיסים רק ל2 ימים בפארקים. גם אין בו ארוחות בוקר בחדר אוכל כי יש סוויטות עם מטבחונים ואנחנו סיידקיקס של ארוחות בוקר. לכן החלטתי ללכת על המלון השני, vienna house dream castle at disneyland שהוא יוצא יותר משתלם (אם מזמינים אותו בנפרד, ללא חבילה. כדאי דרך בוקינג.קום כי באתר של דיסנילנד פריז החבילה שלו מאוד יקרה!). או את מלון Vienna House Magic Circus על אותו עקרון - אותו לקחנו! לחוויה שלנו מהמלון - לחצו כאן!



טיזר קטן עם תמונות מהמלון שלנו - Magic Circus



מלונות במרכז פריז

פריז מלאה במלונות שיקיים החל מ2 ועד 5 כוכבים. רוב התיירים לוקחים מלונות של 3 מקסימום 4 כוכבים מכיוון שהמלונות בפריז נורא יקרים, גם בהשוואה לארץ וגם בהשוואה לאירופה עצמה. אבל רובם לגמרי מספקים! גם ה-3 כוכבים, כן כן. עדיף להתרשם לפני שסוגרים עם המלון, דרך ביקורות של אנשים שהיו שם, באתר tripadvisor או booking. יש לקחת בחשבון שאם לוקחים מלון במרכז פריז העלות לא תהיה הרבה יותר נמוכה, אם בכלל, ממלונות שקרובים יותר לפארק של דיסני ובנוסף צריך לנסוע בתחבורה ציבורית (במידה ולא שכרתם רכב) לפארק בכל פעם מהמלון הלוך וחזור. לכן, ההעדפה שלי היא לקחת מלון קרוב לדיסני ולהשתמש בשאטלים החינמיים שהמלונות מציעים, שעוברים כל 12 דקות בערך.


מאיזה אתר להזמין את המלון?

אני מאוד אוהבת לעבוד עם בוקינג Booking.com הוא מאוד נוח ויש לו המון סננים (אופציות שיסייעו לכם להגיע הכי קרוב למה שאתם מחפשים). הסיבה שאני מאוד אוהבת לחפש מלונות בבוקינג היא כי מדי פעם אני מקבלת מיילים עם מבצעים סודיים בגלל שאני רשומה לאתר וגם מזמינה מהם לא מעט. אז זה ממש שווה! ואם תזמינו מהקישור חברים שלי, בלחיצה כאן, תקבלו 10% החזר כספי ישירות לכרטיס האשראי שלכם! תוכלו לחפש גם בתי מלון / דירות בהוטלס Hotels.com גם באתר skyscanner.com ישנה אופציה של חיפוש מלון, בנוסף לטיסה, וממה שבדקתי, לעיתים יצא לכם משתלם להזמין דרכם - המחיר יהיה יותר זול מכל אתר אחר - אך התשלום יהיה מיידי. יש אופציה להחזר כספי במידה ומבטלים אך בניגוד לבוקינג ואתרים אחרים התשלום לא יתבצע במלון, אלא מראש, סקיי סקנר יוביל אתכם לאתר המציע את המבצע לצורך תשלום.

טיפ ממני, תמיד כדאי להיכנס גם לאתר עצמו של המלון ולחפש חבילות מוזלות, לפעמים זה מצליח (:


*דירת נופש- אם אתם רוצים לחוות את פריז כמו שהמקומיים חווים, הכי הארד קור, יש לכם אופציה של להשכיר דירה למס' ימים. יש דירות שהן ממש אלגנטיות ברמה גבוהה ונראות כמו סוויטה בבית מלון והמחיר הרבה יותר משתלם, אך משתנה מעונה לעונה. האתר המומלץ למשימה זו הוא airbnb.com המכיל מגוון עצום של אלטרנטיבות לינה החל מהשכרת חדר בדירה, לופט או השכרת דירה שלמה, ואם אתם מטיילים עם ילדים אז מה שגם מדובר ביותר מרווח בדירה מאשר בחדר במלון ותחסכו קצת כסף על הדרך! *לחצו על הקישור ותקבלו 150 ש"ח מתנה להזמנת דירה באתר air bnb + 56 ש"ח מתנה להזמנת חוויה.




איפה להזמין כרטיסי כניסה לפארקים של דיסני?

נתחיל מאיפה לא מומלץ? מהאתר הרשמי של דיסנילנד פריז! כי המחיר שם הוא נורא יקר וגם אם אתם חושבים לסגור חבילה באתר של דיסנילנד פריז הכוללת לינה באחד ממלונות דיסני (או מאלו שעובדים איתם בשת"פ) + כרטיסים לפארק זה עדיין יוצא ברוב המקרים יקר יותר, מאשר תזמינו בנפרד. חשוב לציין שכדאי להזמין רק מאתר מורשה הידוע בזה שהוא מוכר כרטיסים רשמיים של דיסנילנד ובכללי, פארקים בעולם, כמו www.365tickets.com. למעט בתקופות שיא, תוכלו להזמין כרטיסי כניסה לפארקים של דיסנילנד פריז החל מ-49 אירו לאחד! זה מחיר סופר מוזל! וגם אם אתם טסים במועד שחוגגים בו אירוע בדיסני, כל עוד זו לא עונת שיא המחיר יעלה בממוצע 55 - 65 אירו לאחד. לילדים, החל מגיל 3, המחיר יהיה קצת פחות. אם אתם הולכים לשם עם פעוטות מתחת לגיל שנתיים - הרווחתם! כי הכניסה בחינם.


גם באתר Trip.com תמצאו מחירים טובים לכרטיסי כניסה לפארקים של דיסני! ויש לו אפילו אפליקציה מאוד נוחה, שם תוכלו לשמור או להוריד ישירות לנייד את הכרטיסים לאחר ביצוע התשלום.


את הכרטיסים אתם מזמינים דרך האתר ומדפיסים בבית, כאשר אתם מגיעים לקופות בכניסה הראשית של דיסנילנד פריז אתם אפילו לא צריכים לחכות בתורים אלא ללכת למעבר הצדדי לכרטיסים אונליין, שם פשוט העבירו את את הברקוד שנמצא על גבי הדף שהדפסתם - ואתם בפנים!





באיזו תקופה מומלץ לטוס?


בהמשך לסעיף הקודם, בתקופה שהפארק לא עמוס, כאשר אין חגים (כך תחסכו לעצכם צפיפות ותורים). תוכלו להתעדכן בעומסי הפארק הצפויים לפי תקופות ומועדים, כאן.

דיסני קוראים לתקופות אצלם: mini, magic, super magic. ה"מיני" זו התקופה המומלצת, היא הפחות יקרה. וה"מאג'יק" וה"סופר מאג'יק" אלו הן תקופות השיא עם מחירים יקרים הרבה יותר. אז שימו לב לזה כשאתם בוחרים תאריכים לחופשה! אם גיליתם שבתאריכים שלכם צפוי להיות עומס בפארק, תשקלו להחליף לתאריך אחר - אפילו כמה ימים לפני או אחרי יעשו את העבודה. העיקר שלא תהיו בפארק בימי שבת וראשון, מכיוון שאלו הם ימי החופשה שלהם. אם תהיתם למה דווקא בחודש אפריל כרטיסי הטיסה נורא יקרים, ומאוד התבאסתם כי רציתם לטוס בחופש פסח, זה בגלל שזה ה-spring Break שלהם ולכן גם צפויים עומסים וגם עלויות החופשה גבוהות יותר. כמו שאצלנו בארץ מעלים מחירים בחגים ובחופש הגדול. אז מתי כן להגיע? בימים ב'-ו', בעונות מעבר, חודשים כמו אוקטובר, נובמבר, פברואר, מרץ ומאי. יוני הוא גבולי. עדיף בכל זאת לפני שאתם מזמינים את הכרטיסים לבדוק כאן שלא צפוי עומס בפארק כי לפעמים דיסני עורכים אירועים מיוחדים, כמו אלו וצפויים להגיע הרבה אנשים. לפעמים זה כיף כי האירועים האלו זה משהו שלא מהעולם הזה, ולפעמים זה קצת פחות כיף כי נורא צפוף. אבל כל עוד תקשיבו לכללים (שכתבתי כאן למעלה), צפויה לכם הנאה רבה!!


בתמונה: חן חרמון, יוצרת תוכן ומלאת השראה בכל הקשור לאופנה - חיה ונושמת דיסני. ממליצה לעקוב!


טיפים חשובים - ואחריהם הפתעה!


טיפ 1: אם אתם מטיילים עם ילדים כדאי לכם להזמין חדר במלון Vienna House Magic Circus at Disneyland מכיוון שהוא מכיל המון מתקנים לילדים, הוא ממש קרוב לדיסנילנד והוא יעלה לכם משמעותית פחות ממלון רשמי של דיסני. ישנם עוד מלונות מומלצים ברשימה, כמו Explorers Hotel at Disneyland. מלון דומה בסגנון ובמיקום הוא vienna house dream castle at disneyland ושזה המלון שאני מתכוונת לשהות בו בחופשה הבאה שלנו בדיסנילנד! הוא מאוד אלגנטי ומתאים למשפחות עם ילדים! אני מצאתי הפרש משמעותי במחיר והאתר שניצח הוא skyscanner עם התשלום מראש.


טיפ 2: אם התקציב שלכם ממש מוגבל, אבל אתם לא רוצים לוותר על החוויה שבמלון צמוד לפארקים של דיסני (בעיקר אם אתם עם ילדים ורוצים לחסוך נסיעות!) תחשבו על לפצל את השהייה ל-2 מלונות. כלומר, ביום הראשון של הנחיתה, שהוא תמיד יום שלא נחשב לטיול עצמו כי אתם מגיעים מותשים ורוצים לנוח, תזמינו ליום זה מלון קרוב לשדה התעופה, משהו זול יותר. תקומו בבוקר תאכלו ארוחת בוקר ותצאו לדרך למלון בקרבת דיסני! שם תבלו מספר לילות (תלוי באורך החופשה שלכם) ובלילה האחרון תחזרו למלון שבשדה. ככה תחסכו לא מעט כסף ועדיין תרוויחו את החוויה המדהימה שבמלון של דיסני.


טיפ 3: במקום להזמין מלון עם ארוחות בוקר, תוכלו לחסוך את הכסף הזה ולאכול כל בוקר בבית קפה, או לקנות מראש בסופר מצרכים ולהכין כל בוקר כריכים. אופציה נוספת היא לאכול ארוחות בוקר בפארקים עצמם וליהנות מחווייה סופר מהנה אך בגלל שהמחירים יקרים בפארקים לא בטוח שמדובר כאן בחיסכון, אלא באקסטרא "מג'יק טיים".


טיפ 4: אם אתם בוחרים לקחת חבילה של מלון בדיסני + כרטיסים דרך האתר של דיסנילנד פריז, ממחקר מעמיק שערכתי מצאתי שכדאי לכם להיכנס לאתר הצרפתי שלהם (אותה כתובת URL אבל בכניסה לאתר זה דורש מכם לבחור מאיזו מדינה אתם בעולם, אל תבחרו ישראל וגם לא אנגליה, בשביל שיהיה כתוב באנגלית אלא תבחרו במדינה צרפת). נכון שהתכנים יהיו כתובים בצרפתית אבל בשביל זה יש google translate. הבדיקה שערכתי הראתה שאם נכנסים לאתר הצרפתי שלהם, ברוב המקרים (לא בכל המלונות), המחירים יותר נמוכים- 35% הנחה לעומת 25% הנחה בחבילות שלהם המוצעות למדינות אחרות כמו ישראל ואנגליה. אמנם יהיו שינויים בחבילה (ללא ארוחות לדוגמא, אבל עדיין יותר משתלם) אך היא תהיה משמעותית יותר זולה. דבר נוסף שמצאתי הוא שלעומת האתר הרגיל באנגלית שלהם (בחירת מוצא - אנגליה) אם תיכנסו לאתר ותעידו שאתם מישראל או מצרפת תינתן לכם אופציה לשלם מקדמה קטנה על החבילה ואת שאר התשלום תשלמו רק כ-30 ימים לפני הגעתכם. זאת בניגוד לכניסה לאתר עם סיומת ה-UK (אנגליה) ששם תצטרכו לשלם כ-60 ימים לפני הגעתכם.





הלכתם לפי הטיפים שנתתי לכם והזמנתם את החופשה? מושלם! תייגו אותי @yarden__planneritips! ועכשיו להפתעה: הכנתי לכם מדריך דיגיטלי, מ-פ-ו-ר-ט ומלא בטיפים לחיסכון בחופשה בדיסנילנד פריז, כי מאז שכתבתי את הכתבה, טסתי לשם שוב (ממש לפני שהתחילה הקורונה!). אז אני מקווה שיצא לכם להוציא לפועל את החלום הזה של ביקור בדיסני שוב! להורדת המדריך החינמי על תכנון החופשה המשתלמת ביותר בפארק דיסנילנד פריז - לחצו כאן!




ובינתיים, אם אתם רוצים לקבל טיפים נוספים, השראות ולגלות את דיסנילנד עוד יותר - היכנסו לבורד שפתחתי בפינטרסט בלחיצה כאן!

אה וגם, מצאתי לכם מסלול מעולה לבילוי יום שלם בפארק - לחצו כאן.



נתראה בדיסני!

2,504 צפיות0 תגובות
bottom of page