top of page
  • yardencahol

איך לחגוג וולנטיינ'ס בחו"ל ב-1500 ש"ח לזוג?

עודכן: 18 באפר׳ 2020


הוולנטיינ'ס דיי אוטוטו מגיע, 14 לפברואר זוהי עוד סיבה טובה לנפוש בכיף עם בן/בת הזוג - ולכן התחלתי לחפש ולהרכיב עבורכם טיסות זולות + מלונות במחירים מצחיקים!


הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להיכנס לכאן ולראות איך מצאתי את הטיסות הזולות האלו, כי יכול להיות שאם תחפשו רגיל בsky scanner או באתר של חברת התעופה, לא תמצאו את אותם המחירים.

וולנטיינ'ס יוצא ביום חמישי, 14.2.19. יש כאלו שנוהגים לחגוג אותו בלילה קודם, 13.2 ויש כאלו שחוגגים באותו היום. אני מצרפת לכם כמה אופציות שמצאתי.

רק תראו כמה זה נוח לחפש איך שאני מסבירה כאן דרך מערכת החיפוש של skyscanner.com:

סידרתי את זה שיופיעו לי הטיסות הבאות, הזולות ביותר (מהנמוך לגבוה) מת"א ל-can't decide where לפי מדינות בחודש פברואר.


וולנטיינ'ס בבודפשט

מצאתי טיסות גם עם אל על וגם עם Wizz air בין התאריכים 12-15 בפברואר, כלומר ימים שלישי - שישי. המחיר: 561-580 ש"ח לאחד, הלוך וחזור. אלו השעות ופרטי חברות התעופה:


בודפשט מהממת, גם עכשיו בחורף!!! מוזמנים להיכנס לכאן ולקרוא על 8 מקומות שאני ממליצה להיות בהם בבודפשט.




וולנטיינ'ס בפאפוס

מצאתי טיסות עם Ryanair לפאפוס בקפריסין בין ה-15-18, שני עד שישי, כלומר סופ"ש של הוולנטיינ'ס: המחיר: 307 ש"ח לאחד הלוך וחזור. אלו השעות:


אם אתם גמישים בתאריך, תוכלו לטוס בחצי מהמחיר לפאפאוס בכמה תאריכים בפברואר, האחד מהם הוא 9-12, שבת - שלישי. המחיר: 175 ש"ח לאחד, הלוך וחזור. אלו השעות ופרטי חברות התעופה:


תחשבו על זה , במקום מלון או צימר בארץ, אתם טסים לחו"ל, עוברים בדיוטי פרי (גם חוויה בפני עצמה לא?!) במחיר יותר זול!


וולנטיינ'ס ברומא

לכאלו שלא יכולים לנצל הרבה ימי חופש בעבודה (שזה גם טוב כי פחות לילות = פחות תשלום למלון) מצאתי טיסות דרך Skyscanner.com ישירות לרומא בין ה-12/14.2 ימים שלישי - חמישי. המחיר: 426 ש"ח לאחד, הלוך חזור!

אלו השעות ופרטי חברות התעופה:



מצאתי אופציה אחרת, לטיסות בין ה-13 ל-16.2, רביעי - שבת! המחיר: 503 ש"ח לאחד הלוך וחזור.

אלו השעות ופרטי חברות התעופה:


אופציה נוספת היא לטיסות בין -12-16, שלישי - שבת, המחיר: 467 ש"ח לאחד, הלוך וחזור. אלו השעות ופרטי חברות התעופה:



שימו לב שחברת Ryanair היא צ'רטר ולכן הטיסה לא כוללת ארוחה או מזוודה, חוץ מתיק קטן שעולה איתכם למטוס. לפרטים נוספים אודות הכבודה היכנסו לכאן. כמובן שתוכלו להוסיף מזוודה בעלות סמלית דרך האתר בזמן ההזמנה (25 אירו) / לאחר הצ'ק אין (40 אירו). בגלל שמדובר בחופשה קצרצרה תוכלו להסתפק במזוודה אחת לא? (:


*רק אתם בעד דחיית סיפוקים, תדעו שמצאתי טיסה סופר זולה (במחיר של טיסה לאילת) לרומא בחודש מרץ, קבלו: המחיר אתמול היה 257 ש"ח - הוא נוטה להשתנות מדי יום לכן שווה לעקוב! (ולא, הטיסה לא מעובדה, היא מנתב"ג)!



וולנטיינ'ס בשטוקהולם


בשטוקהולם הייתם? אני עדיין לא, אבל שמעתי שזהו יעד חובה למטיילים! והנה טיסות במחיר מעולה, ישירות, בין התאריכים 14-14, ימים חמישי עד ראשון. המחיר: 598 ש"ח לאחד, הלוך וחזור. אלו השעות ופרטי חברות התעופה:


וולנטיינ'ס בבוקרשט

יעד נוסף מעולה לשופינג, קצת הימורים ומסעדות הוא בוקרשט! ומצאתי כמה אופציות בשבילכם: 12-15 בפברואר, ימים שלישי - שישי. טיסות ישירות! המחיר: 470 ש"ח לאדם, הלוך חזור.

אלו השעות ופרטי חברות התעופה: *שווה להיכנס לכאן ולקרוא עם מחירי הכבודה בWizz air.

אופציה נוספת היא מה-13 עד ה-15, ימים רביעי - שישי, טיסות ישירות. המחיר: 387 ש"ח לאדם, הלוך וחזור.

אלו השעות ופרטי חברות התעופה:


בעניין המלון, תקראו את הטיפים שלי פה ותשיגו את המחיר הטוב ביותר - בהתחייבות

1. אם אתם מזמינים טיסה דרך Skyscanner.com יש לכם אופציה להוסיף גם מלון ואז המחיר יוצא לכן עוד יותר משתלם!

אם תלחצו למעלה על Hotels תגיעו למערכת חיפוש המלונות של אתר. זה נראה ככה:

2. הדרך האהובה עלי, באמצעות האתר Booking.com. אתם בטח מכירים את האתר - הוא מאוד נוח! משלב תמונות גדולות ואיכותיות של המקום, בשילוב ניקוד וביקורות ממטיילים ויש למערכת שלו מלא סינונים (דרך מעולה למצוא מלון עם מתקנים שאתם מחפשים). אם אתם מזמינים פעמיים ומעלה מבוקינג.קום, אתם הופכים למטיילים מסוג Genius באתר - מה שאומר שאתם מקבלים על החופשות הבאות שלכם, כמעט על כולם, 10% הנחה - שווה נכון? והכי כיף זה שאם אתם משתמשים בקישור דרך חברים ותיקים בבוקינג, אתם מקבלים 10% החזר כספי לעו"ש! מוזמנים להשתמש בקישור שלי > כאן.


קחו לדוגמא את המלון המושלם הזה במרכז רומא Hotel Mozart:

הוא מושלם...



ל-3 ימים בפברואר (בוולנטיינ'ס) הוא יעלה לכם 736 ש"ח עם ארוחת בוקר! יש לכם עוד מבחר ענק של מלונות ברומא, 3 או 4 כוכבים במחיר של 400-550 ש"ח ל-3 לילות לזוג!!!


מוזמנים לחפש כאן:




כנ"ל לגבי כל עיר, גם בודפשט - תמצאו מלונות 4 כוכבים בדירוג מעולה ב400-500 ש"ח ל-3 ימים!!! אפילו דירות יוקרתיות (מעולה עם ילדים), בדירוג מצויין במחיר הזוי של 550 שקל - וזה לפני ההחזר כספי שתקבלו מהנחת-החבר שלי!


מוזמנים לחפש כאן מלון בבודפשט לפי קרבה לאטרקציות במרכז:



מקווה שעזרתי לכם, ואני מאחלת לכם טיול רומנטי מושלם! אם אתם רוצים עזרה עם תכנון הטיול - מוזמנים להגיב לי כאן למטה או לשלוח לי הודעה פרטית.



224 צפיות0 תגובות
bottom of page