top of page
  • yardencahol

האפליקציות והאתרים הכי טובים לתכנון חופשה!

עודכן: 18 באפר׳ 2020


טיול מוצלח בעיניי הוא טיול כזה שהתכווננתם אליו, טיול שהייתה הרבה חשיבה מאחורי כל אספקט שלו. החל מתכנון נסיעות בטיולי כוכב, איסוף מידע אודות אטרקציות מקומיות ותכנון לו"ז יומי לכל יום בטיול. איזה כיף שאנחנו נמצאים בעידן שהכול אונליין - כי קיימות כמה וכמה אפליקציות שיכולות מאוד לשמש אתכם בתכנון הטיול הבא שלכם (ובטיול עצמו) וישנן כאלו שאפילו יצילו אתכם אם תישארו בלי וויי פיי.


אז הכינו את המקום בטלפון כי אין מצב שלא תורידו את האפליקציות הללו:


אתר ואפלקציית Pinterest- בטוחה שרובכם מכירים את פינטרסט, לא סתם מדובר באחת מהרשתות החברתיות הגדולות, אחרי פייסבוק ואינסטגרם. בפינטרסט הכל אודות השראה ורעיונות שאנשים אחרים מעלים או שומרים אצלם בפרופיל. כפי שאתם מבינים, תיירות היא אחד מהנושאים הכי מדוברים בפינטרסט. מה זה אומר? שלפני שאני בוחרת יעד לטוס אליו, אני נכנסת בין היתר לפינטרסט, מבררת עליו דרך Pins של אנשים, קוראת את ההמלצות והטיפים המקוריים ושומרת אצלי ב-Board חדש שאני פותחת על שם היעד.

לדוגמא:

כשאני מחפשת בSearch למעלה את הנושא: "מדריד, אלו התוצאות שמתקבלות - מאות Pins ו-Boards של אנשים:




ברגע שאני בוחרת Pin מסוים, אני יכולה לבחור להוסיף אותו לBoard שהקמתי, כמו "מדריד":


אחרי שאני מרגישה שצירפתי לBoard שלי מספיק מקומות ורעיונות לבילוי באותו יעד, אני מתחילה לתכנן לעצמי לו"ז לחופשה, לפי מיקומים ושעות פתיחה בכל אטרקציה, זה מאוד מקל כשטסים לחו"ל מאורגנים ויודעים מה לעשות ולאן ללכת בכל יום.


אתר ואפליקציית Google Maps- אפליקציה של האתר גוגל מפות, שניתן לשמור בה את תכנון הטיולים שלכם, ולהפעילה גם אופליין בזמן הטיול. ניתן לחפש גם במצב ללא אינטרנט מקומות לבילוי, מסעדות, חנויות ודרכי הגעה ממקום למקום! והכי כיף שהיא חוסכת את השימוש ב "וויז" כי היא מחשבת לכם את המסלול כולל זמן הגעה ודרכים מומלצות.

חשוב לציין שיש לעדכן את המפה שלכם כל 30 ימים, כלומר לפני הנסיעה, על מנת שהמפה עם תכנון הטיול תישמר לכם! כך תשתמשו באפליקציה במצב אופליין:


אפליקציית Google Trips- גוגל טריפס היא אפליקציה אדירה שמרכזת את כל המידע שאתם צריכים לטיול (כמו הטיסות והמלונות שלכם) + מקומות עניין 🙂 . גם אפליקציה זו זמינה באופליין (במקרה ואין לכם ווי-פיי) רק אל תשכחו לעשות "הורדה לנייד" של הטיול לפני שאתם יוצאים לחופשה. תמצאו בה גם מידע שימושי על מדינת היעד שלכם (כמו מספרי חירום, תחבורה ציבורית ועוד). השימוש באפליקציה מאוד נוח - הכל מסתנכרן דרך חשבון הGmail שלכם ומושך את המידע שלכם משם.

הנה סרטון המסביר בדיוק איך להשתמש באפליקציה:


אפליקציית TripIt - אפליקציה שעושה סדר בהכול - מזכירה את גוגל טיולים (google trips) כי היא למעשה מאגדת את כל ההזמנות שלכם לאותה חופשה, כולל הטיסות, המלונות, השכרת הרכב והיא עושה זאת באופן אוטומטי באמצעות האי-מייל שלכם (למי שאין חשבון GMAIL האפליקציה הזו תתאים לו, לעומת גוגל טריפס). מעבר לכך, באפליקציה תמצאו מידע חיוני וחשוב שיסייע לכם בזמן אמת בטיול, כמו לדוגמא, הוראות הגעה ממקום למקום, התמצאות בשדה התעופה ועוד.


אתר ואפליקציית Booking - אני מאוד אוהבת את בוקינג - בעיניי הוא האתר עם מערכת חיפוש המלונות הכי מתקדמת ונוחה! יש עשרות סננים לחיפוש שלכם וחווית המשתמש היא נהדרת. בנוסף, אחרי פעמיים שאתם מזמינים דרכם מלון אתם הולכים להיות סוג של "חברי מועדון" ונחשפות בפניכם הטבות Genius. אם תורידו את האפליקציה, כל ההזמנות שלכם יישמרו שם בחשבון שלכם, עם הפירוט והבקשות שלכם. בהגעתכם למלון, תוכלו להראות את ההזמנה מהאפליקציה במקום לבזבז נייר מיותר (שברוב הפעמים הולך לאיבוד או נרטב).

דרך אגב, אם אתם מזמינים מבוקינג, השתמשו בקישור הזה שלי ותקבלי 10% החזר כספי עבור כל הזמנה שתעשו שם, ישירות לכרטיס האשראי שלכם!


אתר Fly money- מדובר באחד האתרים שאני יותר אוהבת! ולמה? כי אם אתם טסים לאנשהו ובחשבון הבנק אין יותר מדי מזומנים (או שהמינוס משתלט אבל מה לעשות, לא תטוסו?) אז דרך Fly Money אפשר להזמין כסף מומר למטבע של המדינה אותה אתם הולכים לבקר, ולחלק את זה לתשלומים! ככה שבמקום שירד לכם עכשיו עוד כמה אלפים על הוצאות (בנוסף לטיסות, למלון ולרכב - לא חסרות הוצאות) לפחות הבזבוזים יירדו בסכום סמלי נמוך חודשי, לבחירתכם (עד 18 תשלומים).

פשוט היכנסו לאתר, הכניסו את הפרטים שלכם ובשלב 3 תופיע לכם האופציה לחלוקה לתשלומים:


הכסף יחכה לכם בדיוטי פרי, בטרמינל ממנו אתם טסים - הכי נוח שיש! כמובן שניתן להמיר משקלים לכל אחד מתוך 32 סוגי מטבעות עם שער חליפין משתלם ממש!

אתר Budget your trip - אתר שיסייע לכם לתכנן את החופשה ולהעריך אותה כלכלית, כך שלא יהיו לכם הפתעות בחזרה לארץ. האתר נגיש וקל לשימוש - מתחילים עם להקליד את יעד החופשה (המדינה / העיר בהם אתם הולכים לנפוש) ואז נפתחת בפניכם רשימת אטרקציות מומלצות, הערכה כלכלית להוצאה יומית באותו איזור, מידע כמה כסף סביר להניח שתוציאו בכל תחום (אטרקציות, מסעדות ובתי קפה, תחבורה ועוד).


אתר Sky scanner - אתר עם מערכת מעולה ונוחה למציאת טיסות ב-Low fare. פירטתי הכול אודות האתר ושילבתי טיפים למציאת טיסות זולות בכתבה הבאה > לחצו כאן.


אתר Pruvo - הזינו את פרטי המלון שהזמנתם, לא משנה מאיזה אתר. אם וכאשר מחיר החדר באותו מלון - באותם תאריכים שהזמנתם - יורד, אתם תקבלו התראה על כך ותוכלו לבטל באתר דרכו שריינתם ולהזמין מהאתר שפרובו אמר לכם ששם הכי זול כרגע להזמין! רק אל תשכחו לבחור באופציית "ביטול חינם" כשאתם מזמינים מלון. להצטרפות לחצו כאן!


איך משתמשים בפרובו?





אתר Expedia - באתר זה תוכלו לקרוא על אטרקציות במקום בו תטיילו ולהזמין לכם כרטיסים לאותם אטרקציות אונליין. האתר מספק מידע חשוב, תמונות וכל דבר שרלוונטי לכם לחופשה. מוזמנים להיכנס בלחיצה כאן.

גם באתר Trip.com תמצאו כרטיסים למגוון אטרקציות ברחבי העולם - ואפילו במחירים טובים! כנסו לראות כאן לדוגמא עלות כרטיס כניסה רב-פעמי לדיסנילנד בפריז.


אתר Air BNB השכרת דירות בחו"ל - אייר BNB כבר מזמן מוכר על ידי הישראלים, ועל יתר העולם. אנשים היום מחפשים לנפוש כמה שיותר, לטייל כמה שיותר - ובכמה שפחות תקציב. לכן הוקם אתר זה, שמאפשר לכם לשכור דירות בכל מקום בעולם, במקום לשהות במלון (ובכך לחסוך את ההוצאה הכבדה, במיוחד אם מדובר במשפחה מרובת ילדים). ישנן דירות מפוארות עם נוף שאין לתאר, וישנן דירות יותר צנועות -הכל תלוי מה אתם מחפשים. מה שבטוח הוא - שתמצאו אותו באתר הזה. *רוצים לקבל 150 ש"ח הנחה על השכרת הדירה הראשונה שלכם? לחצו כאן!



4,993 צפיותתגובה 1
bottom of page