top of page
  • yardencahol

המלון עם הנוף הכי יפה בשאמוני, צרפת - Les Balcones Du Savoy

עודכן: 18 באפר׳ 2020


אם אתם מגיעים לשאמוני, עיירת סקי באלפים הצרפתיים (כשעה נסיעה מג'נבה) אתם פשוט חייבים לשהות במלון Les Balcones Du Savoy ! ואני אפרט את כל הסיבות לכך:


המיקום

שאמוני היא עיירה מלאה בקסם - בין אם בחורף או בקיץ, היא כל כך יפייפיה! מה שכל כך מגניב בה הוא שלא רק הנוף שולט - אלא גם האווירה! במרכ העירייה תמצאו מלא פאבים, ברים, מסעדות מעולות, חנויות סקי וספורט, חנויות מזכרות ובתי מלונות. מה שכל כך אהבתי במלון Les Balcones Du Savoy הוא שהוא נמצא כל כך קרוב להכול - במרחק 3 דקות הליכה תגיעו למרכז העירייה, לב העניינים כשתביטו לנוף הנשקף מהמלון יידמה לכם כאילו אתם נמצאים באמצע יער קסום עם המון בלאן והאגילו דה מידי בתוכו.





החדרים

הדבר המיוחד במלון הוא שכל חדר הוא למעשה בקתה, דירת עץ המצוידת בכל מה שתצטרכו:

החל מכלים, סירים, סכו"ם, מדיח, מקרר, קומקום, טוסטר, סבון כלים, מכונת נספרסו ומכונת קפה רגילה.

אתם תצטרכו מן הסתם להביא איתכם או לקנות בסופר (שליד המלון) את המצטרכים, אך כל השאר יסופק לכם בדירה. את קפסולות הנספרסו למשל תוכלו לרכוש בלובי (אירו לקפסולה) ואם תחשקו בערב רומנטי של בקבוק יין במרפסת עם נוף למון בלאן - כל שתצטרכו לעשות הוא להתקשר ללובי ולבקש רום סרוויס. בנוסף, בחדרים ישנו וויי-פיי וטלוויזיה עם חיבור לנטפליקס - ולמי שגם זה לא מספיק, ניתן לקבל סרטי DVD מהקבלה בחינם!





יש כמה סוגי דירות, בהתאם להרכב שלכם - אנחנו לקחנו דירה עם חדר שינה אחד. מה שכל כך טוב בדירה הוא שהסלון ממש מרווח ואם אתם מגיעים עם ילדים יש להם מלא מקום לשחק! בנוסף, יש מלא מקומות אחסון בדירה, ארונות בחדר השינה וארונות באמבט והשיא - המרפסת ענקית ומתחברת למרפסת של חדר השינה. הנוף - עוצר נשימה!


הנוף ממלון Les Balcones Du Savoy

הדבר הראשון ששמנו לב אליו כשנכנסו אל הדירה הוא הנוף:


לצפייה בסרטון הכניסה לדירה בערוץ IGTV שלי היכנסו:


לקום ככה כל בוקר - התגשמות של חלום



מצנחים מחוץ לחלון, אתם בגובה העננים ליטרלי!!



מתקני המלון

במלון קיים ספא המכיל חדרי מסאג'ים, סאונה ובריכה מפנקת. גם חדר משחקים לילדים תמצאו (קומה אחת למטה) וחדר כביסה (הרי מדובר בדירות אחרי הכול).

בנוסף, ניתן לקיים צניחה במצנח רחיפה הישר מתצפית ההר Aguilli du Midi ולנחות בגינת המלון, תענוג של ממש! עולים לשם ברכבל (התצפית מדהימה!) ופשוט נוחתים במלון - בונוס נוסף הוא שכך תחסכו את התורים של הירידה למטה (:

עוד יתרון מעולה למלון מבחינת אטרקציות (קרוב להכול!) הוא שהוא נמצא במרחק 2 דקות הליכה מרכבל Brevent!

ואם כל זה לא מספיק, תוכלו לצאת לטרקים מאורגנים מהמלון או לעשות עם הילדים טיולי מזחלות עם האסקי סיבירי בסביבת המלון, בחורף, פרטים נוספים תקראו פה.





ארוחת בוקר במלון

ניתן לאכול ארוחת בוקר במלון בעלות של 11 אירו לאדם, האווירה כפרית ובוטיקית. יש ביצים קשות, מיצים, מכונת קפה, כמה סוגי קורנפלקס, פינת פנקייקים וקרואסונים. אך בהחלט ניתן להכין בחדר ארוחת בוקר מפנקת!






(מחשבון האינסטגרם שלי)


יחסית לשווייץ העלות של מלונות בשאמוני בכלל ושל חדר ב-Les Balcones Du Savoy היא לא יקרה, סבירה בהחלט ושווה את המחיר! הנוף, הפרטיות, המרווח של החדר, הזכרתי את המיקום? כל אלו גורמים למלון הזה להיות הבחירה הטובה ביותר.


ממליצה בחום!



827 צפיות0 תגובות
bottom of page