top of page
  • yardencahol

7 מתנות לידה מקוריות ושוות להוסיף ל-WishList!

עודכן: 9 באפר׳ 2021

שוב שמיכה? מגבת? או בגד שסביר להניח שיוחלף? לא ולא. קבלו את רשימת המתנות הכי מקוריות, שוות ומלאות מחשבה ליולדת! אז בין אם את לקראת לידה או שאת מחפשת מתנה עבור חברה שעומדת ללדת, זו הכתבה בשבילך!



1. טיפות טבעיות - הכנת הגוף ללידה

אם יכולתם להביא חוויית לידה רגועה, נוחה יותר ליולדת, כמה הייתם מוכנים לשלם בשביל מתנה משמעותית כזו? אז אחרי מחקר ארוך שערכתי, יש טיפות טבעיות כאלו, שמכינות את הגוף ללידה: הכירו את הערכה של מירי לב, דולה, אחות פרטית ומלווה הריוניות בתהליך, שהטיפות שלה מזמן הפכו לשם ודבר. מה מכילה ערכת "טיפות הכנה ללידה" ? שני בקבוקונים, האחד נקרא "טיפות הכנה ללידה" והוא מכיל רכיבים טבעיים שנועדו להכין את הגוף ללידה ולצירים אפקטיביים, שבסופו של דבר יכולים לקצר את תהליך הלידה ולגרום לגמישות צוואר הרחם. תחשבו כמה תפרים הטיפות האלו יכולות לחסוך ליולדת (וזה אמיתי לגמרי, אני קוראת מדי יום את התגובות שמירי מקבלת באינסטגרם).


איך זה עובד?

את הטיפות לוקחים פעם אחת, אחרי שבוע 38 או כשמתחילים צירים/ירידת מים/לפני זירוז בביה"ח. כמובן שהכל מגיע עם הוראות שימוש מדוייקות!


הבקבוק השני שמגיע בערכה נקרא "בלאנס" והוא נועד לאזן הורמונלית את הגוף לאחר הלידה, ולספק לו התאוששות והחלמה טובה יותר. לאחר לידה הגוף חווה תופעה שנקראת "בייביבלוז" (מצב טבעי) וטיפות אלו מסייעות להילחם בתופעה הזו.

את הטיפות מומלץ לשים בכל תיק יולדת ולהתחיל לקחת חצי שעה אחרי לידה. מומלץ מאוד גם אחרי לידה קיסרית.


כמה המתנה הזו תעלה?

באינסטגרם של מירי תוכלו לראות ביקורות מעולות שנשים מעלות לסטורי אחרי הלידה, וכמובן להתייעץ עם מירי בפרטי בנוגע לכל שאלה או תהייה.

מגוון מארזי הריון ולידה טבעיים

2. תכנית הליווי "מתפתחים ביחד" - קורס דיגיטלי וליווי לאורך השנה הראשונה

הנה לכן 2 עובדות: הראשונה היא שהכי משמעותי לקבל חוויה ולא עוד בגד או צעצוע, והשנייה היא שעם כל תינוק חדש נולדת אמא חדשה. זהו תפקיד חדש ומרגש, מלא ברגעי קסם, אחריות ולעיתים גם קושי. לכן, אני בטוחה ששובר לתכנית ליווי התפתחותית אצל שלומית שוסטר, לה יש שנים של ניסיון בליווי אמהות והיא מומחית להתפתחות תינוקות, זוהי מתנת הלידה המושלמת!


איך זה עובד ולמה המתנה הזו כה משמעותית?

תוכנית הליווי "מתפתחים ביחד" מכילה 7 סדנאות דיגיטליות עם כל מה שצריך לדעת על התפתחות תינוקות בשנה הראשונה. התכנית מאפשרת למגוון רחב של אמהות לקבל ליווי והדרכה מקצועיים שיסייעו להתפתחותו של הבייבי וגם נותנת מענה לשאלות יומיומיות וקשיים שצצים לעיתים לאורך הדרך.

את המתנה ניתן להעניק לאישה ההריונית לפני הלידה, אפילו חודשיים לפני, בשביל שתספיק ללמוד כמה שיותר ולהגיע אל הלידה רגועה ושלווה. לאחר הלידה, רוב האימהות מנצלות כל דקה חופשית למנוחה (ובצדק), לכן, מומלץ אפילו לרכוש את השובר עוד בשלב שלפני.


מה האמא-לעתיד תלמד במסגרת התכנית?

  • לקבל כלים פרקטיים להתמודדות עם בכי

  • לדעת לפתח את פוטנציאל הלמידה האינסופי

  • להרגיע את הבייבי דרך מגע ועיסוי

  • להקנות הרגלי שינה נכונים וטובים

  • לעודד התפתחות מוטורית תקינה

  • להעניק לתינוק תחושת ביטחון

  • בנוסף, היולדת תקבל במתנה ערכת תחושות לפיתוח מודעות גוף וויסות חושי שתגיע אליה עד הבית + מתנה נוספת לבחירה: חיתול אינסטרגם לצילום ועיטוף, שרשרת הנקה מדהימה, כדור פיזיו או שובר מתנה לדיאדה.

כמה המתנה תעלה?

רק לקוראות הבלוג, 10% הנחה על תכנית הליווי המלאה, עם קוד הקופון 5520 - כך שבמקום שהמתנה תעלה 840 ש"ח, לאחר הנחה היא תעלה 750 ש"ח (ניתן לחלק לתשלומים)!

לפרטים נוספים והזמנה: לחצו כאן!


תכנית הליווי של שלומית

אופציה נוספת היא לרכוש ליולדת את מתנת הלידה של מתפתחים ביחד, שמכילה 2 סדנאות: סדנת עיסוי וסדנת הרגעת תינוקות. במסגרת הסדנאות תקבל היולדת ארגז כלים להתמודדות עם בכי בחודשים הראשונים, כדי לא להרגיש חסרת אונים ומתוסכלת ומידע חשוב. הסדנאות מועברות בצורה דיגיטלית, כך שבהתאם למצב זה הכי אידיאלי, וניתן לצפות בה בכל מקום, בכל זמן ובכל מכשיר - מתי שמתאים ליולדת ולתינוק!

במסגרת הסדנה, היולדת תקבל מספר מתנות:

  • שמיכת אינסטגרם איכותית, לעיטוף התינוק ותמונות למזכרת - בשווי 65 ש"ח

  • בקבוקון שמן שקדים מתוק לעיסוי תינוקות -בשווי 35 ש"ח

איך זה עובד? הקורסים מגיעים למקבלת המתנה עם לינק ישירות למייל, והם זמינים לצפייה בכל זמן ומקום. שמיכת האינסטגרם והשמן יישלחו למקבלת המתנה עד הבית

כמה תעלה המתנה?

במקום 365 ש"ח, רק 285 ש"ח!

לפרטים נוספים והזמנה: לחצו כאן.

סדנת עיסוי תינוקות עם שלומית

3. נופש לאחר הלידה - מלונית

מה אישה אחרי לידה צריכה? פינוק, שינה טובה ואוכל טוב - בקיצור, תנאים טובים שייצרו אווירה טובה! בתור אחת שילדה את בנה הראשון ונשארה במחלקת יולדות בלי לעבור למלונית, אני יכולה בוודאות לומר שאם היו מפתיעים אותי בשדרוג למלונית, זו הייתה מתנה בלתי נשכחת! כמובן, שיש בתי חולים שהמחלקות שם משודרגות, משופצות ולא צריך מעבר. אבל, מי כמוני יכולה להעיד, שלא כולן כאלו, וגם אין ספק שלשהות במלונית זה עולם אחר, אמרה לי כל מי שהייתה שם. זה פשוט נותן את המנוחה הראויה לנפש והפינוק הכל כך נדרש, שאחרי הלידה הכואבת.

אז מהם השירותים שמציעות המלוניות ליולדת?

ניקח לדוגמא את מלונית "בייבי ליס" של ביה"ח איכילוב, אחריהם אני עוקבת באינסטגרם המתוחזק, עם שלל ביקורות מעולות שמתקבלות מדי יום. השירותים שהיא מעניקה הם:

  • חדר פרטי גדול ומפנק ממש כמו במלון - ליולדת ו/או לבן משפחה נוסף, אם יש ילדים נוספים בבית הם יוכלו להיכנס ולהתארח

  • ארוחות שף אישיות מסביב לשעון - בימים רגילים מדובר בבופה עשיר, ממש כמו במלון. בימים אלו של הקורונה הארוחות מגיעות ארוזות עד לחדר.

  • תינוקיה פרטית ואינטימית, המכילה 25 תינוקות בלבד ומאוישת 24 שעות ביממה על ידי צוות רפואי של ביה"ח.

  • פסיליטיס בחדר - בר מים חמים וקרים, מכונת אספרסו, פינת החתלה מאובזרת, פינת הנקה.

  • סדנאות והדרכות מסביב לשעון, כגון: הדרכת הנקה - יועצות IBCLC, הנחיות לאכילה נכונה בזמן הנקה, הדרכת רחצה תיאורטית, הדרכת היכרות עם שפת התינוקות דנסטן, הדרכת טיפול בתינוק בימים הראשונים ועוד.

  • הרגשה של 5 כוכבים - עיתון יומי המחולק כל בוקר לחדרי המלון, שירותי "בל בוי", חדר כושר מפנק, קניון סמוך עם מגוון חנויות כגון שילב, סופר פארם, טויס אר אס, קארטרס ועוד.

  • מתנות ליולדת - במלונית "ליס" של איכילוב, היולדות נהנות משלל מתנות מפנקות של מותגים נבחרים, בשווי 1,000 ש"ח!

בנוסף, מלונית "ליס" יצאה עם אופציית לינה חדשה של "אירוח לפני הלידה", המתאימה במיוחד ודווקא עכשיו בימי הקורונה.

מתי זה רלוונטי? כאשר היולדת מגיע לבית החולים עם צירים, לדוגמא, אך עדיין אין לה פתיחה ושולחים אותה לחכות בפינה המתנה או במקרים אחרים, הביתה. במקום שהיולדת תעשה זאת, היא תוכל להגיע למלון, להתפנק ב-3 ארוחות שף לחדר, מתנה אישית נחמדה ולחכות במקום עם תנאים ובלי הפחד של צפיפיות אנשים בימי אלו של הקורונה.


כמה המתנה הזו תעלה?

נכון, לא מדובר במתנה זולה, אבל היא כל כך משמעותית! המחירים משתנים בין מלונית למלונית, בד"כ המחירים נעים בין 800 ל-2500 ללילה, לעיתים יש גם מבצעים שווים בהזמנת 2 לילות ומעלה, וכמובן שישנם החזרים מקופות החולים, בהתאם לתוכנית החודשית. במלונית "ליס" 2 לילות עם פנסיון מלא יעלה החל מ-4000 ש"ח.

להזמנת "שובר מתנה" ללילה או שתיים, במלונית "ליס", לחצו כאן!

על מנת לשריין מקום, מומלץ להזמין חדר כ-3 חודשים עד חודש לפני הלידה המשוערת.



4. מנוי לשבט אימהות

שבט אמהות היא תכנית ליווי, אותה ייסדה קרן איתן, שמטרתה להעניק ליולדת את כל הכלים שהיא צריכה בשנה הראשונה באמהות. זה המקום בו היא תוכל להתייעץ, לשתף, לפרוק, ללמוד וגם ליהנות מהתקופה המיוחדת הזו.


איך זה עובד ולמה המתנה הזו גאונית?

היולדת מצטרפת לקבוצה קטנה ואינטימית בווטסאפ עם עד 15 אמהות כמוה. בשבט מדברים על הכל, ממש כמו פעם, שהנשים היו מביאות ילדים ומטפלות בהן ביחד, בשבט. ה"ביחד" הזה נותן כל כך הרבה בטחון אחת לשנייה וכך גם ב"שבט אימהות" של קרן, היולדת תוכל לדבר ולהתייעץ, להעלות חוויות, התרגשויות ואתגרים ברכבת הרים הזאת שנקראת להיות אמא.


בנוסף, מה שכל כך מייחד את "שבט האימהות" הוא ליווי מקצועי יומיומי בווטסאפ מהמומחיות, עם מענה לשאלות בווטסאפ, מ-15 נשות מקצוע מהתחום. כל שאלה שניתן לענות עליה בווטסאפ מקבלת תשובה אישית ומקצועית תוך כמה שעות. היולדת תוכל לקבל מענה ממוקד וגם להחשף לשאלות של אמהות אחרות והתשובות שהן מקבלות מהמומחיות.

במסגרת המנוי לשבט האימהות, שאורך 4 חודשים, היולדת תהנה גם מסדנא שבועית בזום עם נבחרת היועצות. בסדנאות היולדת תקבל כלים פרקטיים בתחומי ההורות השונים. אם כל זה לא מספיק, לנוחיות היולדת, תהיה לה גישה לספריית VOD ובה עשרות סדנאות מוקלטות עם נבחרת היועצות של שבט האמהות, בנושאי ההורות השונים, מסודרים לפי נושאים וגילאים. הספרייה זמינה ליולדת לצפייה בכל רגע נתון, בזמנה החופשי ובקצב שלה, תוך כדי מטלות הבית, בזמן האמבטיה או בערב עם החצי השני.

ממש כמו פעם, שבט אימהות

כמה המתנה הזו תעלה?

למנוי "שבט אימהות" יש כמה מסלולים, תוכלו לבחור בשביל היולדת את המסלול שנראה לכם המתאים ביותר, ובהתאם לתקציב שלכם. אם תבחרו במסלול הפרימיום, לדוגמא, היולדת תקבל גם מתנה מפנקת בשווי 150 שקלים שתגיע אליה הביתה בסוף החודש הראשון בתוכנית, עם מוצרים שווים ואיכותיים של GITTA ועוד הפתעות מרגשות מהשבט.

המסלול הבסיסי עולה 38 ש"ח לחודש, המסלול המקצועי עולה 78 ש"ח לחודש ומסלול הפרימיום עולה 98 ש"ח לחודש. אורך המנוי הוא 4 חודשים.


לפרטים נוספים: לחצו כאן.

קוד הנחה לקוראות הבלוג: 5% הנחה על כל המסלולים, עם קוד הקופון: Yarden


*דרך אגב, לקרן יש קבוצת ווצאפ חינמית להיריוניות, אני נמצאת בה בימים אלו ומקבלת מלא מידע, רעיונות והטבות דרכה. אני גם מתייעצת ושואלת שם שאלות, אם את גם נמצאת בהיריון בשלב הזה, ממליצה לך להצטרף אליה >> בלחיצה כאן.

5. תכשיט "שביל החלב" לאימהות מניקות

הנה מתנה סנטימנטלית מלאת מחשבה, והיא לא סתם תכשיט, אלא תכשיט מקולקציית "שביל החלב" של Sisi by Sivan. למה הקולקציה הזו כל כך מיוחדת? כי מדובר בתכשיטים העשויים מחלב האם של אמהות מניקות, שואבות או כאלו שפשוט רוצות להנציח את הרגעים הראשונים האלו והחיבור בינן לתינוק.

ובינינו, מי לא תאהב מתנה כזו מרגשת? טבעת, צמיד, שרשרת או עגילים שהאבן שמקשטת אותם עשויה מחלב אם של האמא.


איך זה עובד?

כל התכשיטים נוצרים בעבודת יד מחלב אם. יש לשלוח בדואר למעצבת סיוון גבאי כהן, 5-10 מ"ל של חלב אם, של אותה אמא, בתוך שקית המיועדת לחלב אם, בתוך שקית נוספת ולשלוח לכתובת הסטודיו ברחובות, או להגיע פיזית בתאום מראש, ולמסור לה.

*שימו לב, החלב עובר תהליך של מיצוק ולכן ייתכן והצבע שיווצר יהיה מעט שונה מהצבע המקורי של החלב.


כמה המתנה הזו תעלה?

החל מ-250 ש"ח ותלוי בסוג התכשיט והחומר (כסף 925 או גולדפילד).

הטבה לקוראות הבלוג - 5 המזמינות הראשונות עם קוד הקופון: Yarden10, יקבלו 10% הנחה על כל הזמנה באתר!


לפרטים נוספים: לחצו כאן.


6. מפת כוכבים של Moonandstars

תעודת לידה? פאסה! תגידו שלום לטרנד החדש שסחף את האימהות הטריות, מפת כוכבים שמציגה פריסה של כוכבי השמיים, בצורה בהם נראו ביום בו התינוק נולד. מזכרת מלאת משמעות, נוטפת סטייל, לתלות בחדר של הבייבי.


איך זה עובד?

אתם בוחרים את צבע התמונה, צבע המסגרת, ומכניסים את הפרטים של היולדת והתינוק כמו: תאריך הלידה, עיר ושעה (אם יש), כדי שמון אנד סטארז יוכלו ליצור להם את הרגע שלהם בכוכבים, וזהו! מדובר במתנה יחסית לא יקרה כלל, אך עם הרבה מאוד משמעות ולא פחות חשוב - מקוריות.


כמה המתנה הזו תעלה?

199 ש"ח, באתר בלחיצה כאן.


7. שובר פתוח להשכרת ציוד Moms & Co

מתנה נפלאה ליולדת יכולה להיות טרמפולינה, מנשא ואפילו עגלת אמבטיה ל-3 חודשים ראשונים! אבל מה קורה אם היולדת לא אוהבת את המוצר? או שהוא לא מתאים? למי יש זמן לרוץ ולהחליף דברים? הרי לא תמיד אנחנו האימהות מוצאות את האחד, את המוצר שיגרום לנו להתאהב בו! לכן, הוקמה Moms & Co, פלטפורמה להשכרת ציוד פרימיום לתינוקות!


כפי שאני רואה את הדברים, בתור אמא לילד בן 5, להשכרת ציוד לתינוקות בפרט וילדים בכלל, יש יתרונות רבים:

חיסכון כלכלי - משלמים רק עבור הזמן בו משתמשים במוצר, יש גאוני מזה?

מיחזור - לא אוגרים דברים בבית, לא מאחסנים במחסן ערימות של דברים וכך יש יותר מקום לדברים חדשים להיכנס. גם ברמה המוסרית, בכלכלית, וברמת הספייס בבית, השכרה היא מצב של win-win לכל הצדדים במיוחד אם מדובר במאגר של מוצרים ברמה מעולה, של החברות המובילות בארץ ובעולם (בוגבו, יויו, בייביביורן ועוד).

לא צריך להתחייב או להחליף - כי למי באמת יש זמן להתעסק עם החלפות אחרי הלידה?


המודל של הקונספט אומר, שאם תשכרו מוצר לתקופת ההשכרה המירבית (5 חודשים), העלות תהיה כ-40% ממחיר המוצר בחנות, וכמובן מדובר באלטרנטיבה איכותית יותר מאשר יד שנייה. המוצרים מגיעים עד לבית היולדת / האמא אחרי שעברו ניקוי ובדיקה יסודית ונאספים ממנה בתום השימוש.


הנה דוגמא אישית, אני כעת מתלבטת אם לקנות סל קל חדש לרכב, או כיסא בטיחות מגיל 0 שיגדל עם התינוק שעתיד להגיע. ולמה אני מתלבטת? כי עם הילד הראשון, השתמשנו בסל קל בדיוק 3 חודשים עד שכבר לדובי הקטן שלנו לא היה מקום בו. אז במקום לקנות סל קל בהוצאה כספית X שיחזיק לטווח קצר מעמד, לא עדיף לתת ליולדת שובר להשכרת סל קל (או כל מוצר אחר) שיתאים לה בדיוק לתקופה בה היא צריכה אותו?



איך זה עובד?

רוכשים ליולדת שובר באתר, והיא יכולה להיכנס בכל זמן שנוח לה ולהוסיף מוצר/ים לסל, לשריין לכל אחד מהם תאריך משלוח שיגיע אליה עד הבית - וזהו! בתום תקופת ההשכרה, היולדת יכולה לבחור להאריך את השכירות או לתאם עם השליח זמן הגעה אליה לאיסוף המוצר.


כמה המתנה הזו תעלה?

כמה שתרצו לתת! יש מוצרים שניתן לשכור אותם החל מ-19 ש"ח לשבוע - אז תדמיינו לכם מה תוכלו להעניק ליולדת בסכום של 300 שקלים.

לקוראות הבלוג יש קוד קופון של 15% הנחה (כן, אתן שומעות טוב!) על כל ההשכרות באתר! הקופון הוא: YARDEN15 והוא בתוקף עד ה-1.4.

לפרטים נוספים: לחצו כאן.



*אהבתן את רשימת המתנות ליולדת? אם יש לכן רעיון למתנה נוספת מקורית ושווה, מוזמנות לשלוח לי בתגובה! הכתבה כמובן לא ממומנת וכתובה על בסיס מחקר שערכתי ודעתי האישית בלבד!


2,692 צפיות0 תגובות
bottom of page